ورزش و فوتبال

قوانین فوتبال،شبکه ورزش،تاریخچه فوتبال

ورزش و فوتبال

قوانین فوتبال،شبکه ورزش،تاریخچه فوتبال

موارد مهم در خرید ویلا در شهریار

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

موارد مهم در خرید ویلا در شهریار

موارد مهمی که باید قبل از خرید ویلا به آن توجه کرد چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از موارد مهم در خرید ویلا در شهریار برای شما بازگو کنیم.

مجوز های ساخت و ساز ویلا در مناطقی همچون شهریار، از نظر قانونی، گرفتن مجوز سرمایه گذاری و همچنین رعایت استاندارد های ساخت و کیفیت، مورد اهمیئت می باشد.

امکان دارد بعضی اوقات ملک های مسکونی به خصوص تازه ساز، دارای یک مالک و یک سازنده باشد که گاهی اوقات این دو با هم اختلاف داشته و فروش ملک با رضایت هر دو نباشد. پس بهتر است در صورت خرید ملک مورد نظر که سند شش دانگ هم ندارد، امضا هر دو را بر روی مبایعه نامه خود داشته باشید.

پیش خرید ویلا نوعی ریسک است. به غیر از احتمال کلاهبرداری، احتمال فوت و ورشستگی، از عواملی است که موجب از دست رفتن سرمایه ی شما میشود.

خانه های نوساز و بدون سند بسیار مخاطره آمیز هستند. چرا که احتمال بدهی به شهرداری شهریار در این بین وجود دارد که ممکن است، صاحب خانه قصد تسویه با شهرداری را هم نداشته باشد.

حتما از صاحبخانه گواهی ساختمان و پایان کار شهرداری را بگیرید. اینگونه خیالتان بابت بدهی صاحبخانه به شهرداری راحت میشود. اگر شکی باقی ماند خودتان به شهرداری بروید و مطمئن شوید که بدهی وجود ندارد.

اگر متوجه شدید که ملک مورد نظر شما (چه در شهریار یا جای دیگر) با وجود داشتن گواهی ساختمان هنوز اقدام به صورت جلسه تفکیکی یا تقسیم نامه نکرده، از فروشنده دلیل این موضوع را بپرسید. بعد از گواهی ساختمان اگر مشکلی وجود نداشته باشد گرفتن صورت جلسه تفکیکی کار راحتی است. مگر اینکه مشکلی در بین باشد.

همچنین مستندات دستی که در بنگاه نوشته میشوند به هیچ عنوان قابل قبول نیستند. حتما مستندات باید در برگه مخصوص مبایعه نامه باشند آنهم نه به صورت دستی!

ما در گروه مشاورین املاک فدک آماده خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در شهریار هستیم. با ما همراه باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
postew postew

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی